AK Parti Ordu Milletvekili Metin Gündoğdu, sosyal medya hesabından koronavirüs testi sonucunun pozitif çıktığını duyurdu. Gündoğdu Gündoğdu Ankara Şehir Hastanesi’nde tedavi altına alındı.

Daha önce Kovid-19'a yakalanan Ordu Bağımsız Milletvekili Cemal Enginyurt’un tedavisi de hastanede devam ediyor.

“KAZAKİSTAN İLE İŞ BİRLİĞİNİ DERİNLEŞTİRMEK İSTİYORUZ”
“KAZAKİSTAN İLE İŞ BİRLİĞİNİ DERİNLEŞTİRMEK İSTİYORUZ”
İçeriği Görüntüle